کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر

کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر به کلید اتوماتیک قابل تنظیم هم معروف است که برای عملکرد خود می‌تواند از ولتاژهای AC و DC استفاده کند. در حقیقت این کلید یک قطع کننده مدار بوده که در فیدرهای ورودی و خروجی تابلو برق استفاده می‌شود. این قطع کننده مدار را در برابر اضافه بار یا اتصال کوتاه محافظت می‌کند. از آن جایی که هیچ جریانی در این کلیدها قابلیت تنظیم شدن ندارند به کلید فیکس معروف هستند. آمپر در نظر گرفته شده برای این کلیدها متفاوت است یعنی بین ۱۵ الی ۶۳۰ آمپر ساخته می‌شوند. کلیدهای اتوماتیک فیکس اشنایدر معمولا در رنج ۱۵ الی ۱۰۰ با آمپر دارای قدرت قطع ۳۰ کیلو آمپر هستند و رنج ۱۰۰ تا ۶۳۰ آمپر آن‌ها نیز با قدرت قطع ۳۶ کیلو آمپر روانه بازار می‌شود.
تنظیمات این کلید اتوماتیک به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و استاندارد در نظر گرفته شده برای آن IEC ۶۰۹۴۷-۲ است. این کلیدهای تولید شده از شرکت اشنایدر از قدرت قطع فوق العاده‌ای برخوردار هستند بنابراین با خیالی راحت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این کلیدهای اشنایدر دارای فریم‌های متفاوتی هستند که آمپر آن‌ها هم متفاوت است. از جمله این فریم‌ها می‌توان به فریم ۱۰۰.۲۵۰ و ۶۳۰ اشاره کرد.
برق لئو دارای نمایندگی اشنایدر الکتریک است که تمام محصولات  اشنایدر را با ضمانت نامه عرضه می‌کند و مدت این ضمانت نامه برای کلیدهای فیکس حدود ۱۸ ماه است که اصالت کالا را تضمین می‌کند. بنابراین در فروشگاه‌های معتبر به دنبال این کلیدها بگردید تا از گارانتی آن‌ها بهره‌مند شوید و در صورت وجود هر مشکلی بتوانید از آن استفاده کنید.

مشاهده و خرید محصولات کنتاکتور اشنایدر در فروشگاه برق لئو

کاربرد کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر

انواع کلیدهای اتوماتیک برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند که کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر هم کاربرد به منحصر به خود را دارد. کاربرد اصلی کلید اتوماتیک فیکس این است که در تجهیزات و لوازم برقی متنوع در برابر اضافه بار محافظت کند و در نهایت به قطع مدار بپردازد. توجه کنید که کلید مدار را در زمان کوتاهی قطع می‌کند که این مقدار به کسری از ثانیه هم می‌رسد.
از جمله کاربردهایی که از وجود کلید اتوماتیک فیکس بهره می‌برند می‌توان به شرکت‌ها، دستگاه‌های برقی و صنعتی، مدارهای روشنایی منازل مسکونی و… اشاره کرد. با توجه به نوع نیازتان می‌توانید یکی از کلیدهای اتوماتیک فیکس را با آمپر و قدرت قطع مناسب تهیه کنید.

مزایای کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر

مزیت‌های کلید اتوماتیک اشنایدر (مدل فیکس) بی‌شمار هستند به همین دلیل بسیاری از افراد در جهت تهیه این کلیدها اقدام می‌کنند و در پروژه‌های ساختمانی خود آن‌ها را استفاده می‌کنند. از جمله مزیت‌های این کلید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

نصبی آسان

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این کلید این است که به راحتی نصب می‌شود. در واقع طراحی آن به صورتی است که روی تجهیزات و دستگاه‌های برقی به راحتی نصب می‌شود و کار را برای کاربر راحت کرده است. بسیاری از کلیدهای اتوماتیک این مزیت را ندارند به همین دلیل این کلید پیشرفت و توسعه مناسبی داشته است.

کاربرد کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر
مزایای کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر

عملکردی مناسب

زمانی که برخی از کلیدها را نصب کرده شاهده مشکلات زیادی خواهیم بود و همین مورد باعث می‌شود که عملکرد اولیه آن‌ها از دست برود. اما با توجه به ساختار مناسب کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر ما نقصی در آن مشاهده نکرده‌ایم و همواره شاهد فعالیت مداوم این کلید بوده‌ایم. مصرف کننده‌ها می‌توانند با هزینه بسیار کمی برای خرید این نوع کلید اشنایدر سال‌ها خیال خود را راحت کنند چرا که عملکردی فوق العاده به همراه طول عمری مناسب دارند.

ایمنی و اطمینان بالا

ایمنی و اطمیناان بالا یکی دیگر از ویژگی‌های کلید اتوماتیک است. در این محصول هیچ وقت نقص ایمنی مشاهده نشده است به همین دلیل مشتریان با خیالی راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند آن را خریداری کنند، و از نظر ایمنی آن استرسی نداشته باشند.

قیمت کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر
کلید اتوماتیک قابل تنظیم

بهای مناسب

در نهایت اصلی‌ترین و قابل توجه‌ترین مزیت این کلید قیمت مناسبی است که دارد. بسیاری از افراد هستند که نیاز مبرمی به کلید اتوماتیک دارند اما با توجه به شرایط اقتصادی و قیمتی که برای این کلیدها وجود دارد از خرید یک کلید با قیمت سرسام‌آور پشیمان می‌شوند. اما نگران نباشید کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر از قیمتی مناسب برخوردار است به صورتی که تمام مشتریان می‌توانند از آن بهره لازم و کافی را ببرند. بها و ارزش یک کلید می‌تواند نشان دهنده کیفیت بک محصول باشد؛ طبیعتا آن دسته از کلیدهایی که قیمت بالاتری دارند از عملکرد مناسب‌تری هم برخودار هستند. اما بسیاری از کلیدها که قیمت بسیار ارزانی دارند قطعا عملکرد لازم را ندارند.

با یک مشاوره رایگان با کارشناسان برق لئو بهترین گزینه را انتخاب کنید!

02133531056      09123050256     09203050256

قیمت کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر

تا این جای مطلب قطعا به کیفیت محصول بی‌نظیر اشنایدر یعنی کلید اتوماتیک فیکس اشنایدر پی برده‌اید و می‌دانید که با توجه به این کیفیت از قیمتی مناسب برخوردار است. قببل‌تر راجع به قیمت این محصول صحبت کردیم و متوجه شدیم که در رنج‌های مختلفی وجود دارد یعنی از ۱۴۰ هزار شروع شده و تا هزینه‌های بالاتر ارائه می‌شوند. قیمت این کلید به عوامل مختلفی بستگی دارد بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. قیمت یک محصول باید به صورتی باشد که مشتریان مختلف بتوانند آن را تهیه کنند و از خرید آن منصرف نشوند. اساسا قیمت‌های گزاف و بالا مشتری را پشیمان و دور می‌کند اما اگر قیمت یک محصول مناسب باشد نه تنها مشتری پشیمان نمی‌شود بلکه افراد دیگر را به خرید توصیه می‌کند.

اشنایدر الکتریک هم این نکته را برای قیمت محصولات خود لحاظ کرده و همه می‌توانند به راحتی هر محصولی را که می‌خواهند تهیه کنند.اگر کلیدهای اتوماتیک فیکس برند اشنایدر از یک مرکز معتبر تهیه شوند قیمت مناسبی خواهند داشت و شما از خرید خود مطمئن خواهید بود. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال کیفیت و قیمت هستید حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در این صورت است که با ارائه هزینه مناسب می‌توانید محصولی اصل و ایمن تحویل بگیرید. پیشنهاد ما خرید از فروشگاه برق لئو به صورت حضوری یا اینترنتی است. محصولات موجود در این فروشگاه دارای ضمانت نامه هستند به همین دلیل کیفیت آن‌ها تضمین شده است. از آن جایی که برق لئو یکی از مراکز فروش معتبر است قیمت مناسب و رقابتی برای محصولات خود در نظر گرفته است که هر مشتری را ترغیب به خرید می‌کند.

تاریخ انتشار 1401/07/09