تشخیص کنتاکتور اشنایدر اصل

کنتاکتور نوعی کلید برق مکانیکی و الکتریکی است که از آن برای قطع و وصل کردن جریان برق استفاده می‌شود. استفاده از کنتاکتور خوب و باکیفیت، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند کیفیت یک دستگاه را به تنهایی تامین نماید. یکی از بهترین برندهای تولید کننده کنتاکتور، برند اشنایدر است. استفاده از کنتاکتور اشنایدر بسیار موفقیت‌آمیز بوده و سبب حفظ ایمنی دستگاه شما می‌شود؛ اما سوال اینجا است که چگونه اصل بودن این کنتاکتور را تشخیص دهیم و یا به عبارتی دیگر، تشخیص کنتاکتور اشنایدر اصل با بررسی چه فاکتورها و معیارهایی موفقیت‌آمیز خواهد بود.
در ادامه برخی از روش‌های موثر در تشخیص کنتاکتور اشنایدر اصل را به کمک یکدیگر، مرور خواهیم کرد.

کنتاکتور اشنایدر
جنس کنتاکتور اشنایدر

تشخیص کنتاکتور اشنایدر اصل بر اساس جنس دستگاه

شرکت‌هایی که اقدام به تولید کنتاکتور فیک می‌کنند، معمولا این دستگاه را به عنوان رقیبی ارزان‌تر نسبت به نسخه اصلی تولید می‌نمایند؛ این مسئله بدان معنی است که در لوازم و متریال‌های استفاده شده در کنتاکتورهای تقلبی، مواد بسیار ارزان‌تر و بی‌کیفیت‌تری را می‌توان مشاهده نمود. جنس بوبین کنتاکتور اشنایدر اصل، مس، نقره یا پلاتین بوده و بدین سبب وزن بیشتری نسبت به نسخه‌های چینی و دروغین آن دارد. اگر نتوانستید بر اساس وزن تفاوت میان کنتاکتور اصل و تقلبی را پیدا کنید، بهتر است تا به جنس بوبین آن دقت کرده و اینگونه از سلامت و اصل بودن دستگاه خود، مطمئن شوید.

توجه به هولوگرام و خدمات پس از فروش

تشخیص کنتاکتور اشنایدر اصل بر اساس نگاه کردن به هولوگرام، امر بسیار آسانی خواهد بود. نسخه‌های اصل این دستگاه هولوگرامی اورجینال را بر روی خود دارند که حضور این هولوگرام، خود نشان‌دهنده کیفیت دستگاه و همچنین خدمات پس از فروش آن خواهد بود. بسیاری از شرکت‌ها سعی کرده‌اند تا بر روی دستگاه‌های خود، هولوگرامی تقلبی را چسبانده و بدین شکل، کنتاکتور را به نسخه اورجینال و اصلی نزدیک کنند؛ اما تفاوت میان این دو نوع هولوگرام بسیار آشکار بوده و به راحتی می‌توان جنس فیک را بر اساس این نکته، تشخیص داد. در واقع هولوگرام کنتاکتور اشنایدر اصل با چرخش ۹۰ درجه‌ای دچار تغییر رنگی بین کلمه ایران و زمینه اصلی هولوگرام می‌شود، اما در کنتاکتور تقلبی اینچنین نیست.

هولوگرام اشنایدر
فروشگاه معتبر اشنایدر

خرید کنتاکتور از فروشگاه‌های معتبر

فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های مختلفی در ایران وجود دارند که در زمینه فروش کنتاکتور فعالیت کرده و کنتاکتور اشنایدر اصل را بدون هرگونه نگرانی و شک و شبهه، به دست مشتریان می‌رسانند. اگر درگاه مناسبی را برای خرید کنتاکتور انتخاب کرده و از طریق آن برای خرید کنتاکتور اقدام کنید؛ دیگر نیازی به نگرانی درباره اصل یا فیک بودن آن نخواهید داشت. بهتر است در هنگام خرید کنتاکتور اشنایدر، به نشان اعتبار سایت یا فروشگاه مد نظر خود نیز توجه کافی داشته باشید تا بتوانید نسخه اصل کنتاکتور را برای خود خریداری کنید.

قیمت و شکل ظاهری کنتاکتور

بدیهی است که فروشندگان، سعی می‌کنند تا اشنایدر تقلبی را با قیمتی بسیار کمتر به بازار عرضه کرده و بدین شکل، مشتریان را نسبت به خرید آن ترغیب کنند. اگر قیمت کنتاکتور شما به هر دلیل و بهانه‌ای، قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به رنج بازار داشت، آنگاه باید نسبت به سلامت کنتاکتور شک کنید. از سوی دیگر کنتاکتورهای فیک ظاهری بسیار متفاوت نسبت به نسخه‌های اصل دارند و شرکت‌های چینی، در هنگام مونتاژ این دستگاه توجهی به جزئیات ندارند. شما می‌توانید با دقت به محل اتصال بخش‌های مختلف کنتاکتور، نسبت به سلامت آن اطمینان کسب نمایید.

شکل ظاهری کنتاکتور

تماس با افراد متخصص

ممکن است در برخی از موارد، با توجه به تمامی این نکات و ویژگی‌ها، باز هم تشخیص کنتاکتور اشنایدر اصل نسبت به نسخه فرعی آن، امری سخت و ناشدنی محسوب شود. در این مواقع، بهترین و موثرترین راه، برقراری تماس با افراد مجرب و خبره خواهد بود. افرادی که در این زمینه مطالعات کافی داشته و نسبت به تفاوت‌های کنتاکتور فیک و اصل از اطلاعات کاملی بهره‌مند باشند، می‌توانند در این مواقع به کمک ما آمده و سبب آسودگی خاطر ما باشند. اگر قصد خرید چند کنتاکتور را دارید، تماس با کارشناسان می‌تواند برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و سرنوشت دستگاه یا پروژه شما را، دستخوش تغییر نماید.

کارشناسان ما در برق لئو همواره پاسخگوی شما عزیزان میباشند:

۰۹۱۲۳۰۵۰۲۵۶📱  ۰۲۱-۳۳۵۳۱۰۵۶ ☎️

شما مشتریان گرامی نیز می‌توانید از روش‌های گفته شده استفاده کرده و بدین شکل، تفاوت‌های کنتاکتور اصل اشنایدر با دیگر نسخه‌های موجود در بازار را تشخیص دهید. استفاده از کنتاکتور اصل، علاوه بر آن که می‌تواند سلامت دستگاه و افراد را تضمین کند، عمر مفید آن را نیز افزایش داده و سبب صرفه جویی در منابع در بلند مدت خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ 1401/05/15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *